Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Ano. I když jsem měl názory, že je třeba islám zakázat, dnes jsem svůj postoj přehodnotil. Nezakazujme nic. Ale uplatňujme platné zákony na všechny a stejným metrem. A přehodnoťme imigrační politiku. poskytujme azyl, ale občanství a právo volit dávejme až po zkušební době, dejme tomu 5 let. Za tu dobu pozorujme, zda je žadatel opravdu loajální k hostiteli a zda ctí jeho zákony a ostatní pravidla.

0 0
možnosti
VC

Nenávidím nenávist! Je to trestné?

0 0
možnosti
MK

Já vím, že už to opakuji poněkolikáté; jak svoboda slova tak i náboženská svoboda není bezbřehá. U té náboženské je omezení v zák. 3/2002 sb. § 5 a islám, pokud nemá stanovená omezení, a on je nemá, je s tímto § v rozporu.

Stačilo napsat, že ti, kteří dle tohoto § nekonají, by měli jít od válu a že tak činili vědomě, bylo by na místě je stíhat.

A rázem je na pořadu dne svoboda slova, neb byl článek stažen z hlavní strany do soukromého.

0 0
možnosti
KK

Stáhl jsem si projev Kláry Samkové, a mohu podepsat každé slovo. Má naprostou pravdu. Islám se cítí uražen každým pravdivým slovem. Má smůlu. Pravda má větší váhu než jakákoliv ideologie.

13 1
možnosti
JN

J94i46ř77í 62N49o28s83e75k

27. 5. 2016 18:21

Výsledkem může být hodně zajímavý soud.

V životě by mě nenapadlo, že někdy půjdu (potencionálně) demonstrovat zrovna za Kláru Samkovou 8-o

16 0
možnosti
TJ

Velice pěkně. Přesto se domnívám, že zákaz propagace uznaně zločinných ideologií je v pořádku.

10 1
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2710x
*1969, člen zastupitelstva městské části Brno-Bystrc. Jsem aktivní komunální politik, zvolený za místní občanský subjekt. Zakladatel a předseda politického uskupení Svoboda a síla, prosazujícího ideál silného a svobodného jedince.

Seznam rubrik