Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hlavne že na demokraciu sú pripravení Nemci. Moslimskú...

0 0
možnosti
Foto

Hned úvod mne zabil ;-DHalík mi - krom jiného - připomíná jednoho guru satanského kultu...Což v podstatě souvisí s elitářstvím a zneužíváním pojmu demokracie zejména náboženskými potentáty.Vám karma, vidím to stejně.

2 0
možnosti

R^R^R^

Ano, Halík je zmatený a já jsem horlivý demokrat a my zde demokracii zcela jistě máme a Bohu za to dík. Karma, autore. R^

0 0
možnosti
Foto

Zastavme demokracii, protože lepší než demokracie je svoboda. Demokracie je pořád diktát většiny, svoboda je něco úplně jiného.

2 1
možnosti
Foto

Demokracie je, když dva vlci a jedno jehně hlasují o osudu dnešní večeře.

Svoboda je, když dobře ozbrojené jehně odmítne hlasovat.

11 0
možnosti
PB

..... ,mňo, vono by to možná v opačným gardu dávalo větší smysl,- zastavme Halíka a vsaďme na demokracii dokud je čas !!!

5 0
možnosti
JN

J98i58ř47í 68N85o14s52e36k

15. 8. 2016 22:22

Hlavně když vývoz demokracie na Střední a Blízký východ a do Afriky se podařil. I ta Venezuela si pomlaskává.

Je to k zblití. Co dodat.

:-/

3 1
možnosti
AK

Proč zastavme. Spíš zaveďme demokracii, ne?

Mně se nejvíc líbí lincolnovská definice demokracie - vláda lidu prostřednictvím volených zástupců ve prospěch toho lidu.

Místo toho máme vládu ve prospěch těch volených zástupců, jejich kámošů, zahraničních bank a investorů.

To není totéž, že?

12 0
možnosti
PS

P59e98t79r 39S32k20á96c34e27l

15. 8. 2016 23:32

Mně se zase líbí definice řecká: "Papandepulos se provinil svým zásadám, není tedy hoden, tak musí z politiky odejít"! Něco podobného chce:

http://www.stranazdravehorozumu.cz/

3 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2710x
*1969, člen zastupitelstva městské části Brno-Bystrc. Jsem aktivní komunální politik, zvolený za místní občanský subjekt. Zakladatel a předseda politického uskupení Svoboda a síla, prosazujícího ideál silného a svobodného jedince.

Seznam rubrik