Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J37a66n 28R66á21ž

18. 10. 2016 0:22

Při volbách do Evropského parlamentu v televizní debatě jeden z kandidátů řekl: Já nekandiduji, abych hájil zájmy České republiky, já v EUparlamentu chci hájit zájmy celé Evropské unie. Čímž se rozhodlo, žé k volbám do EU Parlamentu nepůjdu.

Shodou okolností podobnou větu řekl jeden z kandidátů do Senátu v našem obvodě, jen místo České republiky řekl, že nebude hájit zajmy svého volebního obvodu a místo EU řek, že bude v Senátu podporovat politiku strany za kterou kandiduje, protože ji považuje za prospěšnou pro všechny občany. Takže bylo opět rozhodnuto a k volbám jsem nešel.

Tož asi tak! Nechodit dnes k volbám do institucí, které považuji nejenom za zbytečné, ale za přímo škodlivé, má ten samý důvod, proč jsem nechodil k volbám před listopadem 89.

0 0
možnosti

Z toho panoptika politických zombie, které se tam pořád od sametového předávání moci točí, jako svatí na orloji nic takového nevykřešeme a je venkoncem jedno, kde budou spát či si přikrádat.

2 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2710x
*1969, člen zastupitelstva městské části Brno-Bystrc. Jsem aktivní komunální politik, zvolený za místní občanský subjekt. Zakladatel a předseda politického uskupení Svoboda a síla, prosazujícího ideál silného a svobodného jedince.

Seznam rubrik