Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

E67v77a 87N30e80j14e79d17l82á

8. 12. 2015 22:57

Kde je Hollan, tam lítají miliony a jak to vypadá směřují kam se mu to hodí. Záhadou jsou mi i nekontrolovatelné neziskovky (Nesehnutí, Veronica), které vedou jeho partnerka a matka, náhoda? Spíš rodinná firma. Hollan je také známý svou vášní k cestování, jeho četné zahraniční služební cesty, období únor - září, stály 128 000 Kč a tak zastupitelé jen zvedli ruku a odhlasovali si vyšší rozpočet na zahraniční cesty z původně plánovaných čtyř na sedm milionů korun. Proč ne když to jde. To je neuvěřitelný.

1 0
možnosti
MO

Já jsem se povolbách v Brně radoval že Onderka jde od válu. Dnes bych tam raději viděl Onderku než ty Zelené a Žít Brno. A vokřál mně vlastně taky nepřesvědčil.

0 0
možnosti
JR

J13a63n 70R63á39ž

8. 12. 2015 15:47

Až je mi Vokřála líto, že k vládnutí potřebuje spolek p.Hollana. Ale jinak to nejde,. Brno chtělo změnu po panování Onderky a spol. No a jedním ze symbolů těchto změn je i volební úspěch obskurního spolku Žít Brno.

0 0
možnosti
Foto

Tak nějaké peníze dostat musí, aby mohli chodit do kaváren a diskutovat co je pro plebs nejvhodnější.

4 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2710x
*1969, člen zastupitelstva městské části Brno-Bystrc. Jsem aktivní komunální politik, zvolený za místní občanský subjekt. Zakladatel a předseda politického uskupení Svoboda a síla, prosazujícího ideál silného a svobodného jedince.

Seznam rubrik