Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J48a91n 53R41á59ž

10. 8. 2016 9:36

Příklad multikulturního obohacení Evropy:

Londýn: Somálský Nor pobodal Američanku, Australanku, Izraelce a Brita. A pak, že multikulturalismus nefunguje!

2 0
možnosti

..... tak vono takovýho vobohacení na Cejlu event. na Bratislavský je habaděj,- tak proč ešče k temu tahat další dříví do lesa, žejo ?!

1 0
možnosti

J26a77n 14R59á50ž

10. 8. 2016 9:45

A Husovická, to je horor. Nedávno jsem tam v podvečer jel v domnění, že ve velkém SUV jsem v bezpečí. Když mně cestu zastoupila parta kulturních obohacovačů, pocit bezpečí zmizel a nikdy jsem rychleji s autem necouval.

0 0
možnosti

Přesně, řečeno bylo vše. R^

1 0
možnosti

Nemám co bych dodal. Dobrý článek. KarmaR^.

8 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2710x
*1969, člen zastupitelstva městské části Brno-Bystrc. Jsem aktivní komunální politik, zvolený za místní občanský subjekt. Zakladatel a předseda politického uskupení Svoboda a síla, prosazujícího ideál silného a svobodného jedince.

Seznam rubrik